Brønderslev Kommune indgår løbende kontrakter med leverandører af tøjvask til kommunens hjemmeboende borgere
Godkendelsesproceduren gælder også for potentielle leverandører, som i forvejen er godkendt af Brønderslev Kommune eller en anden kommune, idet Brønderslev Kommune vil sikre sig, at de leverandører, som kommunen indgår kontrakt med, kan leve op til de kvalitetskrav, der gælder fremadrettet for Brønderslev Kommune.
Læs om leverandør af tøjvask
For at blive godkendt skal leverandøren indsende et korrekt udfyldt ansøgningsskema via selvbetjeningsløsningen.
Leverandøren indkaldes herefter til en godkendelsessamtale.
Betingelser for endelig godkendelse
Den endelige godkendelse træder først i kraft, når følgende er på plads:
- Referat fra godkendelsessamtalen er godkendt af skriftligt leverandøren
- Informationsmaterialet er udarbejdet og fremsendt elektronisk
- Der foreligger dokumentation for leverandørens beredskab ved leveringssvigt. Dette kan fx være en skriftlig aftale med et vikarbureau
- Virksomhedssignatur/sikker e-mail er funktionsdygtig
- Kontrakten er underskrevet og returneret
På baggrund af godkendelsen vil Brønderslev Kommune indgå kontrakt med leverandøren om opgaveudførelsen.
Leverandørens omkostninger i forbindelse med udarbejdelsen af godkendelsesanmodning og kontrakt er Brønderslev Kommune uvedkommende.
Læs godkendelsesmaterialet (nyt vindue):
Spørgsmål og svar vedrørende godkendelsesproceduren og -materialet rettes til Louise Meyer Ebdrup pr. e-mail: louise.meyer.ebdrup@99454545.dk.
Kontakt
Ny Rådhusplads 1
9700 Brønderslev